Νέα

Έξυπνες ιδέες για ξεκούραστα ποδιά με καθημερινές μας συνήθειες!!

 

Στο τέλος μίας δύσκολης και κουραστικής μέρας, η καταπόνηση στα πόδια είναι κάτι που το νιώθουμε όλοι, γι αυτό και είναι απαραίτητη η ξεκούραση τους. Όταν η κούραση των ποδιών από την ορθοστασία συσσωρεύονται, είναι πολύ πιθανό στο μέλλον να προκαλέσουν ενοχλήσεις (πόνος, πρήξιμο) και προβλήματα που μπορεί να γίνουν χρόνια. Με απλές ασκήσεις που μπορούμε να κάνουμε στο τέλος της μέρας, διαθέτοντας μόνο κάποια λεπτά, μπορούν να μας βοηθήσουν για καλύτερα αποτελέσματα.

1) Σταθείτε πάνω σε ένα σκαλοπάτι, ακουμπώντας τα πέλματά σας μέχρι τη μέση της καμάρας. Με χαλαρές κινήσεις ωθήστε τις πτέρνες κάτω από το ύψος του σκαλοπατιού (πρέπει να αισθάνεστε πίεση). Κάντε 10 σετ των 15 επαναλήψεων για να πετύχετε καλύτερη ελαστικότητα του γαστροκνήμιου μυός.

2) Ξαπλωμένοι ή σε καρέκλα, ακουμπήστε τα πόδια στον τοίχο για 5 λεπτά κάθε βράδυ.

3) Καθίστε στην άκρη της μπανιέρας και με το τηλέφωνο του ντους εκτοξεύστε στα πόδια σας λίγο χλιαρό νερό. Στη συνέχεια ανοίξτε το κρύο και έπειτα πάλι το ζεστό. Η εναλλαγή ζεστού-κρύου θα βελτιώσει την κυκλοφορία του αίματος στα άκρα. Επιπλέον, η πίεση του νερού θα σας προσφέρει τις ευεργετικές ιδιότητες του υδρομασάζ.

Extra tips: Αν υποφέρετε από κιρσούς και φλεβικά προβλήματα, καλό θα είναι να αποφεύγετε τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες (π.χ. καυτά μπάνια, ηλιοθεραπεία κτλ.), καθώς η ζέστη θα επιτείνει το πρόβλημά σας και πιθανόν να προκαλέσει πρήξιμο στα πόδια σας. Σε φυσιολογικά επίπεδα, η ζέστη διευκολύνει την κυκλοφορία του αίματος στα πόδια και βοηθάει στο να τα νιώθουμε πιο ξεκούραστα. Από την άλλη πλευρά, η δροσιά και το δροσερό νερό βοηθούν στον περιορισμό των φλεγμονών και αναζωογονούν τα πόδια.

4) Μέσα στο σπίτι αποφύγετε να φοράτε παπούτσια. Βάλτε τις παντόφλες σας ή ακόμη καλύτερα περπατήστε ξυπόλητοι. Προτιμήστε τις βαμβακερές ή μάλλινες κάλτσες και αποφύγετε τις συνθετικές.
Extra tips: Μην κάθεστε πολύ ώρα με σταυρωμένα πόδια.

5) Βάλτε τις κάλτσες ή το καλσόν για λίγο στο ψυγείο πριν τα φορέσετε. Με το κρύο για να διευκολύνετε την κυκλοφορία του αίματος.

 

EXTRA TIPS : Μία άλλη βέλτιστη κίνηση που μπορούμε να κάνουμε για την αντιμετώπιση των πονεμένων ποδιών, είναι να επιλέγουμε τα σωστά παπούτσια. α) Δοκιμάστε τα παπούτσια που επιθυμείτε να αγοράσετε το απόγευμα, καθώς τότε τα πόδια είναι ελαφρώς πιο πρησμένα, λόγω της κούρασης, και επομένως θα επιλέξετε το σωστό μέγεθος. β) Προτιμήστε τα τετραγωνισμένα ή στρογγυλεμένα στο μπροστινό τους μέρος παπούτσια και όχι τα μυτερά. Είναι πιο ξεκούραστα, γιατί είναι πιο ευρύχωρα και δεν πιέζουν το πόδι. γ)Αποφύγετε να φοράτε καθημερινά παπούτσια με πολύ ψηλά τακούνια, γιατί κουράζουν τα πόδια. Αν πάντως είστε λάτρεις των τακουνιών, προτιμήστε αυτά που το ύψος τους δεν ξεπερνά τους 3-5 πόντους. δ) Αποφύγετε να φοράτε καθημερινά το ίδιο ζευγάρι παπούτσια. Το πέλμα δε πρέπει να συνηθίζει σε ένα πάτημα , το κάθε ένα βοηθάει σε διαφορετικές ανάγκες του .

Βρείτε άνετα γυναικεία αλλά και ανδρικά παπούτσια, για κάθε επιλογή σας,
στο online shop: http://mourato.gr/

Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *